czwartek, 31 marca 2016

Sałatka z makaronem razowym i ciecierzycą

Ta sałaka to taka sałatka "na winie", własnego pomysłu. Po przygotowaniu żurku na zakwasie chlebowym zostały mi ugotowane marchewki, seler i zielona część pora. Dodałam do nich to, co akurat miałam w kuchni i otrzymałam bardzo udaną i smaczną sałatkę.




 Składniki:
  • 2 garści makaronu razowego
  • 2 ugotowane marchewki
  • 1 ugotowany nieduży seler
  • zielona część pora
  • puszka ciecierzycy
  • 2 ogórki kiszone
  • 2 ugotowane jajka
  • 1 łyżka śmietany 18%
  • 1 łyżka majonezu
  • sól i świeżo zmielony pieprz

Makaron ugotować al dente, odcedzić, ostudzić. Marchewki, seler, ogórki kiszone oraz jajka pokroić w kostkę, pora pokroić w paseczki.
W misce wymieszać makaron z warzywami i odsączoną z zalewy ciecierzycą. Dodać śmietanę oraz majonez, doprawić do smaku solą i pieprzem, jeszcze raz dokładnie wymieszać.

1 komentarz:


  1. Gość: naszlakusmaku, *.lukman.pl
    2016/03/31 11:14:10
    ciekawy pomysł, sałatka wygląda smakowicie :)

    Gość: smacznetorty.pl, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/03/31 13:25:12
    Wygląda bardzo smacznie :) Na pewno dzisiaj zrobię. Ciekawa jestem, czy wyjdzie mi taka smaczna, jak tobie :)

    Gość: vegAnka, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/03/31 15:22:06
    Kocham ciecierzycę! Na pewno wypróbuję :)

    Gość: Ewelina, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/04/01 08:24:10
    Mój mąż twierdzi, że sałatka z makaronem to nie sałatka ;) Ale danie wygląda bardzo smacznie :)

    jolantaszyndlarewicz
    2016/04/04 16:15:19
    Takim to sposobem mamy i pyszne danie i czystą lodówkę:)

    OdpowiedzUsuń