wtorek, 21 czerwca 2011

III warsztaty kulinarne w Makro HoReCa

Ostatnio mniej piszę. Od ostatniego wpisu minął już tydzień. Nazbierało mi się zaległości. Do wstawienia na blog mam chyba 7 przepisów, a warsztaty o których chcę napisać dzisiaj odbyły się... 26 maja w Warszawie. Czas więc już najwyższy, by zacząć te zaległości nadrabiać.

Tematem przewodnim majowych warsztatów w Makro była kuchnia niemiecka i szparagi.




Oprócz blogerek, do udziału w panelu dyskusyjnym oraz wspólnym gotowaniu zaproszeni zostali również: Anna Wrońska (redaktor naczelna miesięcznika Kuchnia), Piotr Adamczewski, Artur Barciś, Grażyna Wolszczak, Monika Mrozowska, Fiolka Najdenowicz, oraz przedstawiciele Ambasady Niemiec i dziennikarze.

Panel dyskusyjny prowadził Roman Czejarek.




Po części dyskusyjnej zostaliśmy zaproszeni na poczęstunek, w którym główną rolę grały oczywiście szparagi:


Posileni mogliśmy zabrać się za gotowanie ;)

Tak jak na pierwszych warsztatach gotowałam razem z Karoliną (Shinju). Pozdrawiam! :)



Tym razem warsztaty kulinarne prowadził Kurt Scheller.






Na kuchniach i w garnkach wrzało:




Przygotowaliśmy dwa dania: dwukolorową zupę krem ze szparagów, oraz blanszowane szparagi na pikantnym puree z awokado, grillowanym arbuzem i tagliatelle z melona.





Serdecznie dziękuję za zaproszenie i możliwość skosztowania szparagów - niestety nie zdobyły mojego uznania, ale warto było się przekonać, jak smakują ;)


* zdjęcia nie podpisane nazwą bloga zostały mi udostępnione przez panią Magdę z Makro. Dziękuję!

1 komentarz:


  1. kaaasiuniaa
    2011/06/21 18:05:13
    Bardzo fajne zdjęcia na pewno było bardzo ciekawie :-)
    shinju
    2011/06/21 19:18:26
    Mi też bardzo miło się z Tobą gotowało :) Pozdrawiam.
    jolantaszyndlarewicz
    2011/06/21 22:09:00
    piekne zdjecia, ciekawe doswiadczenia ... no i idealne potrawy ...choc ja do szparagó róznież zbyt wielkiego serca nie mam:) pozdrawiam
    milk_chocolate84
    2011/06/22 08:59:17
    pysznie to wszystko wygląda :) Zapewne świetna zabawa :)
    Zapraszam Cię przy okazji do akcji u mnie na blogu :) Do wygrania zestawu sushi, weekend do SPA oraz produkty marki Krosno i Finish :)
    zemfiroczka
    2011/06/26 10:48:36
    Żałuję, że nie byłam, ale pora dnia była taka, że dopiero wychodziłam z pracy :(
    Gość: hmm, *.org.pl
    2011/06/27 14:24:32
    Witam, jestem stałą bywalczynią Pani bloga i uwielbiam pyszności które Pani proponuję. Mam pytanko :) Gdyby robiła Pani jakiegoś rodzinnego grilla to może udałoby się podzielić z nami jakimiś ciekawymi przepisami? pozdrawiam serdecznie
    edysia79
    2011/06/27 22:15:23
    hmm zobaczę co da się zrobić ;)
    dyrdymalki
    2011/07/01 17:22:01
    fajnie, zazdroszczę a powiem jeszcze jedno .. ja kocham szparagi :D

    OdpowiedzUsuń