poniedziałek, 21 listopada 2011

Potrawka z kiełbasek i fasolki

Kolejna potrawa przygotowana we frytownicy Actifry marki Tefal. Bardzo smaczne i szybkie do przygotowania - w pół godziny obiad jest gotowy. No i do tego praktycznie sam się robi ;)
Ależ ja lubię takie jedzenie!

Jeśli również chcielibyście mieć taką frytownicę, możecie wziąć udział w konkursach, które trwają na Facebook'u, oraz na portalu gotujmy.pl.




Przepis pochodzi z książeczki którą otrzymałam razem z frytownicą.


Składniki:
- 450 g małych kiełbasek wieprzowych
- 1 duża cebula pokrojona w krążki
- 1 miarka (14 ml) oleju słonecznikowego
- 410 g drobnej fasolki osączonej z zalewy i opłukanej (użyłam fasolki czarne oczko)
- 400 g krojonych pomidorów z puszki wraz z zalewą
- 150 ml soku jabłkowego
- 1 miarka cukru pudru
- 1/2 miarki suszonych przypraw (u mnie zioła prowansalskie, tymianek i oregano)
- sól, pieprz, natka pietruszki


Kiełbaski umieścić w patelni Actifry. Smażyć przez 10 minut, w razie potrzeby wlać olej.Dodać pokrojoną cebulę i smażyć przez 5 minut.
Następnie dodać fasolkę, pomidory, sok jabłkowy, cukier i przyprawy. Smażyć przez kolejne 10 minut lub do gotowości kiełbasek. Przed podaniem posypać natką pietruszki.

Podawać z chlebem lub duszonymi ziemniakami (my jedliśmy bez dodatków).

1 komentarz:


  1. kulinarnespotkania
    2011/11/21 22:42:56
    bardzo apetyczne danie:)
    majanaboxing
    2011/11/22 06:44:26
    Bardzo smakowicie wygląda :)
    kabamaiga
    2011/11/22 08:08:18
    Tego jeszcze nie próbowałam, a widzę, że powinnam.
    Gość: Misia, *.dip0.t-ipconnect.de
    2011/11/22 14:33:13
    Witam, zainspirowana tym przepisem zrobiłam to danie z tych składników które akurat miałam w domu. a i tak wyszło przepysznie! Dziękuję serdecznie i polecam wszystkim!
    Gość: Maggie, *.zen.co.uk
    2011/11/22 14:54:08
    Oj, nie dziwie sie, ze lubisz - jak tu nie lubic takich pysznosci? Idealne na rozgrzewke w zimowy wieczor!
    Gość: martusiaaa1607, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/11/24 15:29:21
    Zrobiłam! Zrobiłam nawet sama 'kiełbaski' ;) Z mięsa mielonego uformowałam takie mini kiełbaski. Do sosu użyłam fasolki i białej, i czerwonej. RE-WE-LA-CJA! Super w smaku. Ciekawy pomysł z dodaniem soku jabłkowego. Przyprawy dałam praktycznie te same, głównie duuużo tymianku, ze względu na obecność fasolki ;)
    Polecam, zwłaszcza z samodzielnie upieczonym jeszcze ciepłym chlebkiem ;))

    OdpowiedzUsuń