środa, 29 grudnia 2010

Zapraszam po świętach :)

Tyle było przygotowań, a święta tak szybko minęły. Za szybko jak dla mnie. Dobrze, że chociaż choinką możemy się cieszyć dłużej niż przez te trzy świąteczne dni. W tym roku mamy chyba najładniejszą choinkę ze wszystkich które były do tej pory - chociaż co roku tak myślę ;) Jednak dopiero z tegorocznej synek naprawdę się cieszył i ubierał ją razem ze mną, wcześniej jakoś go to nie ruszało. Dorasta mi dziecko :)

Oto nasza choinka:



Tuż po świętach się rozchorowaliśmy i teraz oboje z synkiem jesteśmy na antybiotykach. Chyba zaczęły już działać, bo dziś nawet zaległe zdjęcia ciastkom zrobiłam, a wcześniej nic mi się nie chciało robić, nawet pisać ;)

Możecie się więc spodziewać jeszcze kilku świątecznych przepisów (głównie na ciastka), których przed świętami nie zdążyłam Wam pokazać. Może na przyszły rok się przydadzą, albo i bez specjalnej okazji, bo ciasteczka przecież zawsze są dobre, nie tylko od święta, prawda?


Dzisiaj zamiast przepisu chcę Wam polecić przeczytanie dwóch artykułów. W pierwszym możecie przeczytać o świątecznych hitach blogerek kulinarnych, także i moim: LINK.

Drugi to wywiad ze mną w serwisie We-Dwoje: LINK.



A już dziś zapraszam Was na jutrzejszy przepis na drożdżowe paluszki z sezamem, solą lub inną ulubioną posypką. Może sprawdzą się jako sylwestrowa przekąska?

1 komentarz:


  1. dyrdymalki
    2010/12/29 17:17:41
    zdrowiejcie !
    majanaboxing
    2010/12/29 17:20:52
    Zyczę zdrowia zatem Edysiu i czekam na Twoje pyszności :) Choinkę macie śliczną:)
    Pozdrawiam.
    hipcia45
    2010/12/29 17:26:54
    Szybkiego powrotu do zdrowia ! Buziaki :-)))
    Gość: bukietowa, *.ip.netia.com.pl
    2010/12/29 17:34:20
    Witam poświątecznie, również życzę zdrówka
    i czekam na dalsze przepisy.
    Choinka bardzo ładna.
    wariatka327
    2010/12/29 19:10:14
    ciasteczka są zawsze dobre, a co do strojenia choinki to u mnie podobnie. Po raz pierwszy mój czteroletni synek z wielkim zapałem zabrał się za wieszanie bombek i ozdób choinkowych.
    Powrotu do zdrowia :))
    myniolinka
    2010/12/29 19:14:50
    życzę zdrówka i pędzę czytać :)
    froginthefogg
    2010/12/29 20:22:21
    Edysiu, wracajcie do zdrowia...niech chorpby idą precz.

    A choinka prześliczna.
    karmel-itka
    2010/12/30 00:26:17
    zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka!
    atina_bc
    2010/12/30 05:52:58
    Edysiu dużo zdrowia dla Was!
    monitt
    2010/12/30 11:16:34
    wasza choinka jest jedna z piękniejszych, jakie widziałam. No i piękne światło uchwyciłaś na zdjęciu. Ba - klimat!

    I cieszę się, ze także dziennikarze doceniają Twój talent, bloga, inwencję kulinarną. Gratuluję i co, w Nowym Roku niech się dzieje dużo dobrego!

    uścisk
    m.


    edysia79
    2010/12/30 21:19:30
    Dziękuję Wam bardzo, wszystkim :)
    Synek czuje się już lepiej, wyniki znacznie się poprawiły :)

    OdpowiedzUsuń