czwartek, 13 marca 2014

Przesyłka od Lorda, czyli nowy Somersby Blackberry Beer Drink

Piwo z własnym imieniem i nazwiskiem? Dwa dni temu takie właśnie dostałam :)



Otrzymałam do spróbowania od samego Lorda Somersby nowy, jeżynowy smak piwa, a właściwie napoju piwnego, który lada chwila pojawi się na rynku.  Zawartość alkoholu nie jest wysoka, bo wynosi 4,5%, ale dla osób, które tak jak ja nie przepadają za wysokoprocentowymi trunkami, będzie wystarczająca. Chętnie zgodziłam się na spróbowanie, bo tradycyjnego piwa nie pijam, jedynie słodsze, smakowe odmiany.

Jakie były moje wrażenia?

Somersby Blackberry Beer Drink ma ładny kolor i słodki, nieco cukierkowy zapach, a w smaku nuta piwnej goryczki jest jedynie lekko wyczuwalna. Jest słodki, ale i lekko orzeźwiający. Według zaleceń producenta powinno się go podawać po mocnym schłodzeniu, z kostkami lodu i rzeczywiście wtedy smakuje najlepiej. Próbowałam napoju także w temperaturze pokojowej i zdecydowanie wolę wersję mocno schłodzoną.

Bardzo podoba mi się też to, że pomimo tego, że bąbelków w napoju jest dużo, to przy nalewaniu do szklanki nie powstaje na wierzchu gruba warstwa piany, której w tradycyjnym piwie nie znoszę.
Wiem już, że jeżynowe Somersby będzie moim ulubionym napojem w ciągu tegorocznego lata. Zresztą nie tylko ja chętnie po niego sięgnę, bo mężowi również zasmakowało. Już marzy mi się ciepły letni wieczór na tarasie ze szklanką jeżynowego Somersby w ręce...

Oprócz piwa w paczce znalazł się również list od Lorda Somersby z główną stroną mojego bloga w tle:


oraz kilka prezentów, bo jak pisze Lord: "nie samą butelką żyje bloger" :)



Nawet dla dzieci coś się znalazło, bo niemal od razu po rozpakowaniu przesyłki zagarnęły balony dla siebie i świetnie się bawią nimi do dzisiaj ;)


WPIS KOMERCYJNY

1 komentarz:


  1. a.l.e.x.m
    2014/03/13 10:39:30
    no i to coś dla mnie :D uwielbiam smakowe słabe piwka :)
    wiosenka27
    2014/03/13 17:20:25
    Najlepsze te balony..ha ha:)
    jolantaszyndlarewicz
    2014/03/19 09:29:00
    Nie omieszkam spróbowac, jak się tylko na rynku pojawi:). Buziaki
    Gość: dzienbezkawy, *.dynamic.chello.pl
    2014/04/03 22:25:55
    Znalazłam już ten smak w sklepie i weekend będę go próbować. Idealny na dzień bez kawy!
    Najbardziej podoba mi się otwieracz do piwa ;)

    OdpowiedzUsuń