piątek, 22 kwietnia 2011

Gotowanie z szefem kuchni Knorr :)

Tydzień temu (naprawdę to już tydzień?! Ależ ten czas szybko leci!) miałam okazję ponownie odwiedzić warszawską siedzibę firmy Knorr i gotować z szefem kuchni Piotrem Murawskim.
Tym razem do gotowania zostały zaproszone same blogerki, czym bardzo rozczarowany był mój synek. Do tej pory wspomina nasze zeszłoroczne gotowanie i od czasu do czasu pyta, kiedy znów pojedziemybdo Warszawy gotować ;)

Główną bohaterką naszego kulinarnego spotkania była Bulionetka pieczeniowa, na bazie której przygotowałyśmy różne sosy, chociaż coś słodkiego też się znalazło na deser.

Na początku spotkania mogłyśmy poznać nieco bliżej produkty marki Knorr i sposób ich przygotowywania, a także mogłyśmy dotknąć historii marki (jak ja lubię takie stare książki!):




Potem wspólne zdjęcie:






Od lewej: Ola (2 smaki), Ania (Bajkorada), ja, Lidia (Trufla i jej kuchnia), Magda (Rogalik) i Ola (Zdrowo żyj).


I zaraz potem trzeba było barć się do pracy. Chociaż dla nas gotowanie to sama przyjemność przecież :))


Ja zaczęłam od deseru - przygotowywałam czekoladę fondue:




Miałam okazję wypróbować wymarzony KA, chyba widać jaka jestem zadowolona? ;)))




Gotowa masa ląduje w malutkich filiżankach:







Kiedy deser czekał na swoją kolej do pieczenia zmieniłam stanowisko i przygotowałam jeden z sosów. Było wesoło :)









A potem można było spróbować co nam z tego gotowania wyszło:








Czekoladowy deser w moim wykonaniu i po upieczeniu wyglądał tak:




Wszystko było przepyszne :)

 

Dziękuję za zaproszenie i wspaniałą zabawę!
Ja byłam w Warszawie i gotowałam, a czytelników bloga marka Knorr przygotowała niespodzianki ;) Zaraz po świętach będę miała dla Was konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, zaglądajcie więc :)

Zapraszam też do obejrzenia relacji filmowej z naszego gotowania :)



1 komentarz:


  1. dyrdymalki
    2011/04/22 08:47:38
    Edyto, wspaniale !
    wariatka327
    2011/04/22 09:21:43
    Widać, że się świetnie bawiłyście :))
    olacruz
    2011/04/22 09:52:15
    Uwielbiam wspólne gotowanie :)
    A przy naszym wspólnym gotowaniu sosu rzeczywiście było wesoło :D
    Gość: , *.icpnet.pl
    2011/04/22 09:57:04
    Edytko, pięknie wyglądasz, make-up i nowa fryzura... no no... wiosna Ci sluzy :)
    kasandraa6
    2011/04/22 11:06:09
    jedzonko - na sam widok chce się jeść, a przy tym, zabawa na pewno była świetna :=) uwielbiam wspólne gotowanie ... pozdrawiam
    jolantaszyndlarewicz
    2011/04/22 18:14:13
    Oj pysznie tam musiało być:) i jakie doborowe towarzystwo:)
    Wesołych Świąt Edysiu:) pozdrawiam
    ola7
    2011/04/23 09:57:15
    bylo bardzo fajnie..ciesze sie ze mialam przyjemnosc z Wami gotowac i Was poznac

    OdpowiedzUsuń