sobota, 16 sierpnia 2014

Babeczki z granolą i miodem bez cukru

Część zrobionej ostatnio granoli wykorzystałam do zrobienia tych babeczek. Ponieważ granola zawiera miód, do babeczek również dodałam miód zamiast cukru. Babeczki wyszły mało słodkie, ale taki miałam zamiar, ale jeśli Wy wolicie słodsze wypieki, możecie dodać większą ilość miodu. Najbardziej cieszę się z tego, że ciastka bardzo smakowały dzieciom i chętnie sięgały po kolejne, bo to głównie z myślą o nich je upiekłam :)





Składniki (na 24 babeczki):
  • 200 g granoli z tego przepisu
  • 150 g mąki pszennej
  • 150 g mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 50 g otrąb owsianych
  • 25 g pestek dyni
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4 jajka
  • 300 m mleka
  • 4 łyżki miodu
  • 3 łyżki oleju
  • kilka łyżeczek granoli do posypania

W duże misce wymieszać wszystkie suche składniki, w drugiej misce roztrzepać jajka z mlekiem, miodem i olejem. Płyn wlać do większej miski i wymieszać łyżką tylko do połączenia składników.
Formę do pieczenia muffinek wyłożyć papierowymi foremkami lub wysmarować olejem. Nałożyć ciasto, posypać granolą.
Piec w piekarniku nagrzanym do 200 st.C przez około 20 minut.




1 komentarz:


  1. majanaboxing
    2014/08/16 13:59:24
    Bardzo ładne babeczki. Zjadłabym :)
    Pozdrowienia :)
    kabamaiga
    2014/08/17 10:11:14
    Edytko robiłam babeczki z granolą i wiem, że są cudowne.
    gin86
    2014/08/18 18:32:51
    Mniam, wyglądają naprawdę kusząco :)
    Gość: pollyzeczki, *.dynamic.chello.pl
    2014/08/19 17:13:28
    kuszące ,zlote i apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń