poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Koktajl z melona i kiwi

Chciałam upiec ciasto, w którym na biszkopcie i kremie układa się kawałki melona. Ponieważ krem miał być jasny, potrzebowałam melona w kolorze pomarańczowym. Jednak po przekrojeniu zakupionego owocu okazało się, że melon nie jest pomarańczowy, a delikatnie zielony. No i ciasta nie upiekłam, poczekam aż uda mi się kupić melon w potrzebnym kolorze. Zamiast tego zrobiłam przepyszny koktajl z kiwi, bez dodatku wody i cukru. Gęsty, lekko kwaśny, z widocznymi ziarenkami kiwi.




Składniki (na 2-3 porcje):
  • ok. 800 g zielonego melona ( waga ze skórką i ziarenkami)
  • 4 dojrzałe kiwi
  • 1-2 łyżki soku z cytryny
  • 2 łyżki miodu (można więcej)

Kiwi obrać, z melona odkroić skórkę, usunąć nasiona, pokroić w kostkę. Dodać pozostałe składniki i dokładnie zmiksować na koktajl.

1 komentarz:


  1. majanaboxing
    2014/08/25 22:01:49
    Pycha koktajl ! :)
    vitamy
    2015/04/03 13:17:32
    Uwielbiam takie koktajle, są doskonałe do drinków, dodaj do niego 50 ml. wódki i gotowe. Są dużo lepsze i zdrowsze niż te mieszaniny z colą i sztucznymi sokami i nie ma się kaca na drugi dzień.
    Gość: Magda, *.centertel.pl
    2015/10/07 08:52:11
    Świetny przepis! Muszę koniecznie wypróbować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń