piątek, 16 listopada 2012

Owocowy deser jogurtowy z biszkoptami dla dzieci po 7 miesiącu

Skoro nie kupuję dla młodszego smyka słoiczkowego jedzenia, posiłki dla niego komponuję sama. Przecież taki smyk też musi mieć urozmaiconą dietę, żeby później nie grymasił, że większości dań nie lubi, albo nie spróbuje ;)



Przepis własny.

Składniki (na 1 porcję):
  • 3/4 banana
  • 1/2 jabłka 
  • 3 łyżeczki jogurtu naturalnego
  • 2 pokruszone biszkopty

Banana i jabłko umyć, obrać ze skórki, z jabłka usunąć gniazdo nasienne. Owoce pokroić i zmiksować razem z jogurtem. Przełożyć do miseczki, posypać pokruszonymi biszkoptami (przed podaniem wszystko wymieszać).

1 komentarz:


  1. jolantaszyndlarewicz
    2012/11/16 11:24:03
    Edytko taki deser to ja sama bym zjadła:) Też robiłam takowe mojemu Olkowi:)
    vanilia81
    2012/11/16 13:37:11
    He he chciałam napisać dokładnie to co Jola, że sama bym na to miała ochotę :) Mój Antoś szaleje obecnie za szpinakiem. Oczywiście ze względu na szczawiany, dodaje jako i dawkuję mu tą przyjemność, ale mam nadzieję, że mu ta fascynacja zielonymi zupami nie minie...

    Zapraszam Ciebie i wszystkie Mamy do mnie na pierniczkowy konkurs :)
    Gość: Agnusbe, *.clubnet.pl
    2012/11/17 10:50:43
    wygląda smakowicie, ciekawe co mój Tymek na to powie =)
    Gość: Agnusbe, *.clubnet.pl
    2012/11/17 18:29:09
    Nie miałam banana, więc dorzuciłam gruszkę, było pyszne. Tymek wciął całą michę ;)

    OdpowiedzUsuń