piątek, 14 lutego 2014

6 lat minęło


Zdjęcie z internetu, nie udało mi się znaleźć autora.


To właśnie w Walentynki sześć lat temu pojawił się tutaj pierwszy wpis - TEN.
Starszak miał wtedy 1,5 roku, dziś Młodszy ma prawie 2.
Wtedy nie miałam pojęcia o fotografowaniu jedzenia, teraz wiem nieco więcej.
Wtedy zdarzało do gotowania wzorem mamy używałam kostek rosołowych, vegety, produktów z torebki, teraz potrafię zrobić je sama. Pieczywa też już nie kupuję, bo potrafię sama upiec bułki czy chleb.
Wtedy nie znałam wielu smaków, które poznałam dzięki chęci rozwijania bloga i dodawania coraz ciekawszych przepisów.
No i przede wszystkim poznałam fantastycznych ludzi zakręconych kulinarnie jak ja :)
Blog się wiec na coś przydał ;)

Właściwie to podsumowań nie lubię i nie robię, więc więcej rozpisywać się nie będę...

Chcę jeszcze tylko podziękować Wam, czytającym i korzystającym z moich przepisów za to, że zaglądacie, piszecie, dajecie znać, że lubicie to miejsce. Z każdego kontaktu z Wami bardzo się cieszę. I życzę sobie, żeby mi chęci do gotowania, fotografowania i pisania tutaj nie zabrakło. Chociaż nie wiem, czy to w ogóle możliwe? To wszystko weszło już tak mocno w codzienne życie moje i mojej rodziny, że chyba trudno było by mi z tego teraz zrezygnować ;)

1 komentarz:


  1. ola7
    2014/02/14 12:33:58
    super!!! gratuluje i zycze dalszych kulinarnych podrozy i uniesien:)
    Ola
    kabamaiga
    2014/02/14 13:10:57
    Nawet nie wiem jak cieszy mnie ten tytuł i to ostatnie zdanie :)

    Wiesz, że mam identyczne odczucia? Tak samo było i ze mną na początku. Gratulacje Edytko i trwaj, trwaj.
    a.l.e.x.m
    2014/02/14 13:13:32
    Gratuluje! oby tak dalej, uwielbiam Twój blog :)
    aeljot
    2014/02/15 09:36:53
    Stu kolejnych smakowitych lat blogowania :)
    Cieszę się, że ciągle piszesz, dodajesz nowe smakołyki bo Twój blog jest dla mnie największą inspiracją w gotowaniu . Dziękuję :)
    Gość: Evitaa, *.play-internet.pl
    2014/02/15 13:18:29
    Gratulacje :). Życzę wielu kolejnych inspiracji, ciekawych spotkań i postów :).
    majanaboxing
    2014/02/15 18:01:14
    Gratuluję Edysiu i życzę wielu wspaniałych , smacznych lat blogowania :)
    Gość: ania, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/02/16 14:38:27
    Gratulacje! Dzięki za to, to jest i prośba o jeszcze. Szczególnie dziękuję za "łagodniejsze" przepisy trafiające również w gust młodszych stołowników (mam stale na stanie takie dwie wybredne: 7-latkę i 3-latkę) i za uwagi, jak dania przyjęli Twoi synkowie.
    pozdrawiam
    a
    abbra
    2014/02/16 21:33:59
    Edytko, gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę kolejnych rocznic, czekam na okrągłą, dziesiątą ! :)
    jolantaszyndlarewicz
    2014/02/17 17:05:58
    Edytko jeszcze raz życzę wielu owocnych i smakowitych lat blogowania:) Buziaki
    janiolka
    2014/02/18 09:16:04
    pomyślnych następnych lat blogowania :)
    trzydziestkazhakiem
    2014/02/18 14:30:18
    Gratuluję i życzę kolejnych lat w prowadzeniu bloga i raczenia nas super przepisami:)
    Pozdrawiam:)
    Gość: Zuza, *.internetia.net.pl
    2014/02/18 21:46:36
    życzę dalszej wytrwałości i inspiracji! :)
    Gość: Kasztanowa Kuchnia, *.icpnet.pl
    2014/02/19 00:12:40
    Dzień dobry. Gratuluję wspaniałego bloga i życzę dalszych sukcesów. Dodałem go do listy polecanych na moim:) Pozdrawiam z uśmiechem:)

    OdpowiedzUsuń