czwartek, 29 sierpnia 2013

Koktajl brzoskwiniowo-kokosowy

Starszy synek niedawno zobaczył w programie dla dzieci, jak przyrządza się koktajle owocowe. Od tego czasu co jakiś czas przypominał mi, że też musimy sobie taki koktajl zrobić. Pod jego wpływem pomyślałam, że rzeczywiście zupełnie o takich napojach zapomniałam. A szkoda, bo są zdrowe i dają możliwość przemycenia nie lubianych zbytnio owoców, jeśli dzieci takie mają. Na pierwszy ogień jednak postanowiłam na koktajl przerobić brzoskwinie, które wszyscy lubimy. Upewniłam się po raz kolejny, że brzoskwinie i kokos to bardzo smaczny duet.

koktajl brzoskwiniowo-kokosowy 

Składniki (na 4 porcje):
  • 4 brzoskwinie
  • 1 puszka (400 ml) mleka kokosowego
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1-2 łyżeczki cukru pudru lub miodu - niekoniecznie (w zależności od smaku i tego, jak słodkie są owoce)

Brzoskwinie obrać ze skórki, przekroić na pół, usunąć pestkę, a miąższ pokroić w kawałki. Zmiksować razem z mleczkiem kokosowym i sokiem z cytryny. Ewentualnie dosłodzić.
Podawać od razu.

1 komentarz:


  1. Gość: Maggie, *.zen.co.uk
    2013/08/29 11:58:01
    Ja tez bardzo lubie to polaczenie, wiec jestem pewna, ze twoj koktajl przypadlby mi do gustu!
    Gość: http:pastawithapplepie.blogspot.com, *.adsl.inetia.pl
    2013/08/29 12:21:47
    nigdy nie jadlam brzoskwin z kokosem ;) faktycznie może być pycha !
    kabamaiga
    2013/08/29 14:25:21
    Wiesz co, z mleczkiem kokosowym jeszcze nie robiłam. Muszę kiedyś spróbować.
    pola468
    2013/08/29 16:12:54
    W tym duecie zdecydowanie kusi mnie kokos, brzoskwinie najbardziej lubię w cieście. Ale nie ma co, faktycznie, zapowiada się smakowicie :)
    Pzdr!
    Gość: pollyzeczki, *.dynamic.chello.pl
    2013/08/29 20:53:31
    cudowne połaczenie !!
    jolantaszyndlarewicz
    2013/09/01 21:15:35
    Widzisz Kochana, a ja tego połączenia nie znam .... ale to naprawię:) ciastem lub koktajlem:)

    OdpowiedzUsuń