czwartek, 10 października 2013

Hot dog domowy

Podałam już przepisy na dodatki, pora więc na ich zestawienie w jedno i przepis na domowe hot dogi. Bo jeśli fast food, to najlepiej domowy.
Może i surówka z kapusty nie jest klasycznym dodatkiem, ale to jest moja wersja. Bardzo udana i smaczna. No i starszak, który nie przepada za ogórkami kiszonymi takiego hot doga z kapustą chętnie zjadł.

hot dog

Składniki (na 8 sztuk):
  • bułki do hot dogów z tego przepisu
  • surówka z czerwonej kapusty z marchewką i jabłkiem z tego przepisu
  • 8 parówek lub kiełbasek dobrej jakości
  • prażona cebulka z tego przepisu
  • majonez
  • ketchup

Bułki naciąć wzdłuż nie docinając do końca. Nałożyć porcję surówki, położyć ugotowaną, ciepłą parówkę, posmarować majonezem, posypać prażoną cebulką, całość polać ketchupem.
Od razu podawać.

1 komentarz:


  1. kabamaiga
    2013/10/10 21:25:17
    Muszę kiedyś i ja zrobić.
    kocikatek
    2013/10/11 00:29:39
    Chociaż hot dog w takiej wersji jakoś specjalnie do mnie nie przemawia, to myślę, że chociaż raz chciałabym coś takiego spróbować
    Gość: Evitaa, *.ptwp.pl
    2013/10/11 12:03:31
    Ale napakowany :). Pycha.
    karolinaswiercz
    2013/10/20 23:33:15
    Zrobiłam i naprawdę są pyszne bułeczki wyszły super i cebulka prażona też :)
    jolantaszyndlarewicz
    2013/10/23 21:25:44
    Ja jeszcze podgrzewam rozcięte bułki, ale to dlatego, ze lubimy jak chrupią ... a domowe hot-dogi są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń