czwartek, 5 maja 2011

"Pasztety, sera, wina", czyli II warsztaty kulinarne dla blogerów w Makro

Czy ja Wam już mówiłam, że byłam na drugich warsztatach kulinarnych w Makro? Ano nie mówiłam, bo przed świętami i majówką nie zdążyłam. Pora więc nadrobić zaległości ;)


Tematem naszego drugiego spotkania w hali HoReCa w Warszawie były "Pasztety, sera i wina".
Najpierw mogliśmy się wykazać w kuchni, przygotowując pasztet w stylu foie gras z wątróbek kurzych, winiaki u galaretką jabłkową, pod kierownictwem szefów kuchni, oczywiście.

Można śmiało powiedzieć, że robota aż nam się paliła w rękach (no dobrze, na patelniach raczej) :))



Efekt mojej współpracy z Poleczką był taki:




W czasie kiedy nasze pasztety się chłodziły mogliśmy wysłuchać wykładu panów sommelierów na temat wyboru win, doboru do potraw, a potem spróbować kilku rodzajów win z pasztetami i serami przygotowanymi przez ekipę Makro.




Tym razem ekipa blogerów była większa:



Jak zwykle było pysznie i inspirująco, dziękuję organizatorom i czekam na jeszcze oczywiście ;)

1 komentarz:


  1. trzcinowisko
    2011/05/05 23:09:44
    Pysznie i slicznie:)
    milk_chocolate84
    2011/05/06 08:32:43
    zapewne taki warsztat to bardzo cenne doświadczenie :)
    tilianara
    2011/05/06 10:14:24
    O tak, to było miłe spotkanie i przed nim i po nim też :)
    Buziak :*
    newangel
    2011/05/06 11:50:51
    Przepysznie wszystko wygląda :) A ja wprost kocham pasztety! Mniam mniam... A jaka zwarta ekipa! :)
    gosiab_3
    2011/05/06 15:01:48
    wspaniale spotkanie-chyba sie do Warszawy przeprowadze.....co rusz macie cos interesujacego - tez tak chce.....:)
    Pysznosci byly i na pewno bardzo ciekawe warszaty tak w ogole :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    kulinarnespotkania
    2011/05/06 15:26:47
    ale fajnie Wam tam bylo:)
    jolantaszyndlarewicz
    2011/05/06 19:47:27
    alez tam musiało być smacznie sympatycznie i wesoło:) Piękny pasztet Wam wyszedł...podziwiam:) pozdrawiam:)
    ....a dotarła do nie dziś nagroda za wielkanocne pieczenie z Kasią:) dziękuję:) patera jest przecudowna:) pozdrawiam
    kabamaiga
    2011/05/06 19:53:08
    Ale to już dawno było. Bardzo miło było mi Ciebie spotkać Edytko
    edysia79
    2011/05/07 10:36:13
    Oj tak, bardzo miło i smacznie było :)

    Tili tak, tak, aż chce mi się więcej ;)

    Gosiu ja nie mieszkam w Warszawie, tylko tam jeżdżę, a trochę daleko mam ;)

    Jolu bardzo się cieszę, że nagroda już dotarła i że się podoba!

    Kabamaiga mnie też było bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń