czwartek, 10 stycznia 2013

Ciastka marchewkowe bardzo łatwe

Ten przepis dostałam od koleżanki, Marty w Walentynki 2009 roku, a upiekłam je po raz pierwszy dopiero w zeszłym roku. Jak już upiekłam je pierwszy raz, tak piekłam raz za razem przez tydzień, tak nam zasmakowały :)

Poza tym, że są bardzo smaczne, to są też bardzo łatwe i szybkie do przygotowania. Świetnie nadają się do wspólnego pieczenia z dziećmi.



Składniki:
  • 230 g masła roztopionego
  • 100 g  marchewki startej na małych oczkach
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/3 szklanki cukru pudru

Rozpuszczone i lekko ostudzone masło wlać do miski, dodać tartą marchewkę, wymieszać, dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia oraz cukier puder i wszystko wymieszać łyżką.

Blachę do pieczenia wyłożyć papierem lub matą do pieczenia i łyżeczką nakładać nieduże porcje ciasta.

Piec w piekarniku nagrzanym do 180 st.C przez 10-15 minut (do zrumienienia spodu).

Po upieczeniu można ciastka posypać jeszcze cukrem pudrem, ale ja nie posypuję - dla nas są już wystarczająco słodkie i nie posypane lepiej je się dzieciom, bo nic z ciastek nie spada ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz