wtorek, 16 kwietnia 2013

Kotleciki drobiowe z suszonymi pomidorami

Do zrobienia pasty z suszonych pomidorów i fety nie zużyłam całej zawartości słoiczka. W lodówce miałam też filet z kurczaka i postanowiłam te dwa składniki połączyć, bo po zrobieniu tego dania wiedziałam, że bardzo dobre razem smakują. W ten sposób udało mi się odmienić zwykłe mielone i tym samym nasz niedzielny obiad.

 

Składniki (na 9 niedużych kotlecików):
  • 350 g filetów z kurczaka
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 jajko
  • 3 łyżki bułki tartej
  • 5 suszonych pomidorów
  • sól i pieprz

Mięso opłukać, osuszyć i zmielić razem z czosnkiem.
Dodać roztrzepane jajko, bułkę tartą i pokrojone dość drobno suszone pomidory. Wymieszać, doprawić do smaku solą i pieprzem.
Z mięsnej masy uformować dziewięć kulek wielkości dużego orzecha włoskiego i każdą lekko rozpłaszczyć formując kotlecik.
Na patelni rozgrzać 2-3 łyżki oleju w którym były pomidory, ułożyć kotleciki i smażyć z obu stron na złoty kolor.

1 komentarz:


  1. alohaskarbie
    2013/04/16 11:30:34
    Noo.. wyglądają bardzo ładnie i apetycznie :)
    izaa_a
    2013/04/17 17:23:38
    mniammm pysznosci
    jolantaszyndlarewicz
    2013/04/17 21:13:46
    Fajna odmiana dla tradycyjnych mielonek:) .... a dodatkowo mają ładny kolor dzięki suszonym pomidorom:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń