niedziela, 8 sierpnia 2010

Wspólne gotowanie. Z dziećmi i Knorrem.


Tydzień temu, w piątek, razem z Krystiankiem pojechaliśmy do Warszawy, żeby razem z innymi blogerkami i ich dziećmi wspólnie gotować w siedzibie firmy Knorr pod okiem szefów kuchni. Zostaliśmy tam zaproszeni w ramach kampanii promującej wspólne gotowanie z dziećmi.

Było niezwykle miło, kolorowo, zaskakująco, no i smacznie oczywiście, a przy okazji zaliczyłam kilka debiutów. Jakich? Otóż po raz pierwszy: byłam w Warszawie, makijaż zrobiła mi pani wizażystka, gotowałam w profesjonalnie wyposażonej kuchni, w dodatku przed kamerą i pod obstrzałem aparatów fotograficznych, no i wreszcie udzieliłam wywiadu (z tego ostatniego to zadowolona nie jestem, bo zdecydowanie bardziej lubię pisać niż mówić). Ach, no i zapomniałam o kopytkach - pierwszy raz robiłam (oczywiście razem z synkiem) kopytka, a raczej "słoniowe kopytasy" ;)


Na szerszą relację ze zdjęciami zapraszam niedługo, a już dziś  przedstawiam Wam nasz skupiony nad przepisem duet w Warszawskiej kuchni :)





* pierwsze zdjęcie to okładka książeczki z przepisami na potrawy które gotowaliśmy, otrzymanej po zakończeniu spotkania.

1 komentarz:


  1. justmydelicious
    2010/08/08 20:57:53
    fajna akcja, dzieci w kuchni zawsze się do czegoś przydadzą :)
    pinkcake
    2010/08/08 21:04:50
    Bez fleszy i kamer, wspólne gotowanie to chyba codzienność? :)
    edysia79
    2010/08/08 21:08:19
    Paula jasne że tak. Nigdzie chyba nie można znaleźć równie chętnych pomocników ;)

    Pinkcake oczywiście że tak! Najwięcej frajdy synek ma w czasie przygotowywania ciast - jest tyyle ważenia i mieszania ;)
    ugotujmy
    2010/08/08 21:12:24
    te zdjęcia już są bardzo zachęcające. czekam na więcej kolorów.
    zemfiroczka
    2010/08/08 21:14:59
    Czyli tak wygląda Edyś? :)
    houseofcolours
    2010/08/08 21:15:20
    Też bym tak chciała :) Ale ja to z tych nieśmiałych co obecność kamer czy aparatów czy nawet obcych ludzi powoduje, że robię się czerwona, małomówna, nie wiem czy się uśmiechać czy nie, czy patrzeć w dal czy w kamerzystę i tego typu różne rzeczy. Ale i tak zazdroszczę udziału w takiej akcji... :)
    zawszepolka
    2010/08/08 21:29:36
    Edytka będzie więcej zdjęć? Plisssssssss :*
    Małpo kiedy będziesz na skajpie?
    zawszepolka
    2010/08/08 21:30:59
    Zapomniałam dodać, że bardzo ładna para :)
    edysia79
    2010/08/08 21:35:57
    Asiejko najbardziej kolorowy był stół, no i kuchnia pełna dzieci, ale o tym następnym razem ;)

    Oczko no tak, wydało się :D

    Houseofcolours ależ ja mam dokładnie tak samo, dlatego napisałam, że z wywiadu wcale ale to wcale nie jestem zadowolona i mam nadzieję że mnie wytną ;) Za to w czasie gotowania wcale o kamerach i aparatach nie myślałam, nie było czasu ;) Warto było pojechać :)

    Poleczko dziękujemy :D
    Oczywiście że będzie więcej zdjęć, a na skajpie będę jutro, dobrze?
    puchatka89
    2010/08/08 22:18:54
    MMMMMMMMMMMniiiiiiiiiammmmmmmmmmmm ;)
    katakam
    2010/08/08 23:10:15
    To z pewnością duża frajda móc gotować z dzieckiem. Mam nadzieję, że niedługo i ja będę miała małego pomocnika w kuchni, na razie synek bacznie się przygląda, co mama wyczynia. A tak na marginesie, to prowadzisz bardzo inspirującego bloga. Kilka przepisów wypróbowałam, a następne czekają w kolejce.
    froginthefogg
    2010/08/09 09:04:46
    Wspaniały duet, nie tylko kucharski mam na mysli :)
    Ślicznie wyglądasz Edysiu.
    Gość: gosiab_3, *.adsl.alicedsl.de
    2010/08/09 12:57:19
    alez wspaniale moc zobaczyc Wasz duecik-baaaaardzo sypmatyczny musze przyznac :)
    Pozdrawiam cieplutko Edysiu :)
    edysia79
    2010/08/09 20:16:59
    Katakam skoro synek już lubi obserwować co robisz w kuchni, to na 100% rośnie Ci mały pomocnik ;)
    Dziękuję!

    Froginthefogg jak miło znów przeczytać komentarz od Ciebie :) Dziękuję :D

    Gosiu tak, duecik z nas niezły, hihi
    froginthefogg
    2010/08/10 11:53:26
    Przepraszam, że się nie odzywam, ale czytam regularnie.
    Zawsze. Edysiu, jesteś w moich ulubionych.
    Poparwię się, mam trochę zawirowań ostatnio ...
    pozdrawiam :)
    edysia79
    2010/08/10 13:39:10
    Froginthefogg trzymam Cię za słowo i życzę wyprostowania zawirowań ;)
    Pozdrawiam!
    Gość: Ewa Smaczniutkie.pl, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2010/08/10 14:47:38
    Gratulacje jesteś już osobą medialną. Piękny debiut z synkiem!

    OdpowiedzUsuń